Traditional business or tribe sourcing?

Cum schimbi lumea? Schimbă percepţiile a două persoane din jurul tău; fiecare persoană va schimba la rândul ei percepţiile a încă două persoane şi tot aşa.

Poze 3D Wallpapers cu Globul Pamantesc 3D Planeta Pamant

Tribe Sourcing se găseşte în social media şi este  tactica prin care o companie se promovează prin intermediul unor “triburi” care au legături cu compania. Un trib reprezintă un grup de oameni care împărtăşesc aceleaşi idei, online. Sunt un fel de “focus groups”. Plecând de aici înseamnă că două capete sunt mai bune de cât unu, atunci trei capete sunt mai bune decât două.

Să comparăm modelul de afaceri tradițional şi noul model ‘ Tribe Sourcing’ , o afacere a unei companii are nevoie de o direcție noua de marketing, se poate ca acest nou model sa fie acceptat, sau poate ca nu , tradiționaliști vor alege aceiaș forma de marketing învechită. Deși în teorie, există mai multe perspective în rândul angajaților în practică, persoanele care lucrează împreună își pot dilua ideile reciproc, cu toate acestea mai bine pot fi colaboratori întro echipa.

Tribe Sourcing încurajează consultanți și companiile din domenii conexe pentru a forma o rețea, pune împreună acest trib să se gândească. În spirit de reciprocitate, alte companii de marketing poate prezenta ideea de  Tribe Sourcing urmatoriilor clienți, desigur tribul ar putea și ar trebui să fie compus diferit unic pentru fiecare proiect. În final clientul va beneficia cel mai mult de Tribe Sourcing. Detalii

Afacerile tradiționale nu mai sunt atât de eficiente deoarece implică costuri mari, și fara e-marketing este greu de susținut o afacere. Noua forma de afacere tribe sourcing este eficientă deoarece implică clienți.Să vedem cum funcționează tu, ca companie, convingi un grup de oameni, adică un trib, că produsul tău este grozav iar acel trib convinge, la rândul lui, alte triburi să încerce produsul respectiv şi să-l promoveze mai departe, sansele unei astfel de tactici sunt eficiente, pentru ca reclama de la om la om este convingatoare. Cel mai bun exemplu este promovarea pe facebook, aceasta firma da premi celor care dau share pe profilul lor , vor avea șansa de caștiga un premiu.

Exemplu: Ultimul week-end de concurs! Acum ai șansa să caștigi kit-ul pentru aranjarea părului, trusa de manichiură& pedichiură și trusa de machiaj! Trebuie sa le amintești constant prietenilor să dea LIKE paginii www.facebook.com/womantv si emisiunii postate de tine. Caștiga cine adună cele mai multe voturi. Nu există tragere la sorți! Spune-le chiar ACUM să te susțină!
Ține cont neaparat de un lucru: PRECIZEAZĂ PRIETENILOR SĂ DEA ÎNTAI LIKE PAGINII www.facebook.com/womantv și dupa link-ului postat de tine. ALTMINTERI, DOAR LIKE-UL DAT EMISIUNII NU SE IA IN CONSIDERARE. Detalii

Concluzia mea ar fi că cele doua tactici de marketing ar fi perfecte prin  combinarea lor, deoarece pentru o firma mare nu trebuie atinsă o nișă doar a internetului tinerii ci și maturii, ne reprodcem tot mai puțin și o mare parte din piață sunt oamenii maturi. Ei au posibilitatea financiară dar nu au cunoștințele, marketingul tradițional nu trebuie dat la o parte ci combinat cu noul model.

Despre Coseri Anca

Mă numesc Anca, locuiesc și lucrez în Timisoara. Îmi place să scriu, să citesc, să mă distrez. Am 26 de ani dar uneori mă port ca un copil. Îmi place viața, îmi plac lucrurile frumoase, oamenii frumoși și încerc să mă agăț de fiecare mărunțiș care-mi poate înveseli ziua și sufletul. Cred în frumusețea și valoarea sentimentelor pure și sincere, în gesturile făcute din inimă, în cuvintele pline de însemnătate. Îmi place să mă înconjor numai de oameni optimiști, calzi, generoși, visători, aidoma mie. Nu mi-e teamă să recunosc că uneori mi-e teamă. De singurătate, de minciuni, de răutate, de răceală, de întuneric , de lipsa curajului, de ziua de mâine. Dar, tot ce am trăit până acum, tot ce am văzut, tot ce am simțit au trezit în mine o poftă insațiabilă de viață, de fericire, de împlinire. Nu trece o zi fără ca eu să nu mă simt recunoscătoare pentru miile de binecuvântări din viața mea, pentru sutele de minuni și experiențe care m-au schimbat în persoana care sunt astăzi. Ador să scriu, nu are importanță ora sau locul ci ceea ce simt în momentul acela. Fiecare greșeală, fiecare pas , fiecare decizie luată mi-au maturizat gândurile și sentimentele. Scriu din dragoste pentru viață, scriu pentru mine, scriu pentru fiecare om care se regăsește în rândurile mele. Scriu pentru a-mi alina sufletul, pentru a-mi ușura conștiința și nu în ultimul rând scriu pentru trecut, prezent și viitor. Un fel de amintire , un dar prețios pe care mi-l ofer mie peste ani. Acest blog nu este un jurnal online , ci mai degrabă un locşor pentru gândurile şi elucubraţiile mele.
Acest articol a fost publicat în advertising, PR Online și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

