„Long Tail” în Hollywood?

Long Tail (în traducere: „coadă lungă„) reprezintă expresii cheie ce conțin minim 2-3 cuvinte cheie în frază. Căutarile formate din mai mult de 2-3 cuvinte cheie descriu cu exactitate ceea ce un vizitator caută, aceast lucru înseamna că vizitatorul știe clar ce rezultat dorește să găsească și mai mult ca sigur are intenție de cumparare, comparativ cu aceia care folosesc un singur cuvant-cheie (Short Tail).

Short Tail (în traducere: „coadă scurtă”) spre deosebire de Long Tail, reprezintă căutari sau expresii cheie ce contin 1, maxim 2 cuvinte cheie în componența lor. De exemplu expresia: Search Engine Optimization se încadreaza în categoria Long Tail, iar SEO se încadrează cu succes în categoria Short Tail.

graficlongtailAvantajul long tail-ului: competiție redusă și deci, efort minim pentru a ieși în căutari. Deasemnenea, șanse mari de conversie.


Dezavantajul long tail-ului: căutari mici și deci trafic puțin; faptul că trebuie să creați conținut cu cuvinte cheie din acea nișa poate fi un dezavantaj pentru mulți.

Sa scris mult despre fenomenul coadă lungă în industria de divertisment, entuziasmul acestui fenomen pretinde că vânzarea scăzută în magazinele propriu-zise de cărți, CD-uri, filme este din cauză că are un share mic și este doar o chestiune de timp pâna aceasta v-a avea vizibilitate pe piață.Un bestseller ar fi Chris Anderson’s The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More este în prezent unul dintre susținătorii vizibili ale acestei perspective. Detalii

Fiecare om are păsărelele lui care îi zboară prin cap. Chris Anderson avea şi el una prin 2004… una cu o coadă de dimensiuni considerabile. Doar că această pasăre nu avea nimic de-a face cu tabieturile oamenilor, ci e o întreagă strategie de marketing. În linii mari aceasta se caracterizează prin crearea unor produse care să fie accesibile unui public mai restrâns într-un număr limitat. Această dificultate de a găsi produsele pe piaţă are mai mult impact decât vânzarea unui stoc limitat de produse populare.

Mai multe detalii vă dă chiar omul care a pus coada la long tail, Chris Anderson.

Cum se aplică de fapt principiul Long Tail în PR? Simplu. Scopul PR, după cum spunea Andersen, nu este cel de a ajunge la toată lumea prin The New York Times, ci de a ajunge la acele 7 milioane de bloguri din sfera online. Nu se mai face PR în masă, ci mai degrabă PR 2.0, al cărui scop este de a ajunge la nişa de public cea mai relevantă pentru produsul sau serviciul nostru.

De ce?

Pentru că mai multe produse care au ca public ţintă un public mai specific pot aduce, cumulate cu alte produse similare câştiguri mult mai mari decât cele care sunt mainstream.

Anunțuri

Despre Coseri Anca

Mă numesc Anca, locuiesc și lucrez în Timisoara. Îmi place să scriu, să citesc, să mă distrez. Am 26 de ani dar uneori mă port ca un copil. Îmi place viața, îmi plac lucrurile frumoase, oamenii frumoși și încerc să mă agăț de fiecare mărunțiș care-mi poate înveseli ziua și sufletul. Cred în frumusețea și valoarea sentimentelor pure și sincere, în gesturile făcute din inimă, în cuvintele pline de însemnătate. Îmi place să mă înconjor numai de oameni optimiști, calzi, generoși, visători, aidoma mie. Nu mi-e teamă să recunosc că uneori mi-e teamă. De singurătate, de minciuni, de răutate, de răceală, de întuneric , de lipsa curajului, de ziua de mâine. Dar, tot ce am trăit până acum, tot ce am văzut, tot ce am simțit au trezit în mine o poftă insațiabilă de viață, de fericire, de împlinire. Nu trece o zi fără ca eu să nu mă simt recunoscătoare pentru miile de binecuvântări din viața mea, pentru sutele de minuni și experiențe care m-au schimbat în persoana care sunt astăzi. Ador să scriu, nu are importanță ora sau locul ci ceea ce simt în momentul acela. Fiecare greșeală, fiecare pas , fiecare decizie luată mi-au maturizat gândurile și sentimentele. Scriu din dragoste pentru viață, scriu pentru mine, scriu pentru fiecare om care se regăsește în rândurile mele. Scriu pentru a-mi alina sufletul, pentru a-mi ușura conștiința și nu în ultimul rând scriu pentru trecut, prezent și viitor. Un fel de amintire , un dar prețios pe care mi-l ofer mie peste ani. Acest blog nu este un jurnal online , ci mai degrabă un locşor pentru gândurile şi elucubraţiile mele.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s