Greșeli de evitat în magazinele online

20130312-163234.jpg

5 greseli SEO frecvent intalnite in magazinele online

Una dintre părțile cele mai importante pentru orice magazin online este strategia de promovare a produselor. Investiția în SEO, este o investiție pe termen mediu și lung, ceea ce înseamnă că rezultatele nu o sa apară de pe o zi pe alta.

Făcută bine încă de la lansarea magazinului online, promovarea pe cuvinte cheie va genera un trafic suplimentar și de calitate. Prin funcționalitățile pe care le ofera,  usurează această munca prin flexibilitatea de care da dovada.

Deci, hai să vedem acum care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le-am întalnit în magazinele online Magneto și cum pot fi ele corectate.

1. Titlul primei pagini: “Home”
Prima pagina este de obicei o pagina create din CMS->Pages care are ca identificator “home” și titlu “Home”. Nu uita să schimbi titlul acestei pagini în ceva mult mai relevant pentru magazinul tău online, cum ar fi de exemplu pentru proalpin, ”ProAlpin.ro – magazin online cu echipament de munte“.

2. Descrierea default
Folosind câmpul de descriere predefinit (“default description”) din System > Configuration > General > Design > HTML Head > Default description o să te confrunți cu foarte multe pagini care vor avea conținut duplicat. Recomandarea mea este sa lași acest câmp necompletat pentru a evita penalizarile Google referitoare la conținutul duplicat.

3. Neactivarea rel=canonical
Neactivarea acestei opțiuni va avea ca rezultat indexarea de conținut duplicat, mai ales dacă folosești categoria în linkul catre produs. În acest caz, recomandarea este sa activezi rel=canonical atât pentru produse cât și pentru categorii.

4. Atributele de alt și title lasate predefinit cu “Magento Commerce”
Schimbă aceste valori imediat după instalarea platformei, asta pentru a nu uita de ele și a lansa siteul cu valori predefinite Magento. Poți schimba această valoare din System > Configuration > General > Design > Header > Logo Image Alt.

5. Generarea unui sitemap care conține produse de test
Înainte de a genera un sitemap pentru magazinul tau online asigura-te că produsele sunt cele reale și nu există produse de test. Sitemapul se generează din Catalog > Google Sitemap. După generare, verifică URL-ul fisierului .xml creat, astfel încat să fi sigur că acesta exista și poate fi accesat. De obicei sitemap-ul este generat în directorul în care este instalat Magento.

Sper că aceste informații să iți fie utile și să poți corecta eventualele probleme pe care poate nu le-ai avut în vedere până acum.

Despre Coseri Anca

Mă numesc Anca, locuiesc și lucrez în Timisoara. Îmi place să scriu, să citesc, să mă distrez. Am 26 de ani dar uneori mă port ca un copil. Îmi place viața, îmi plac lucrurile frumoase, oamenii frumoși și încerc să mă agăț de fiecare mărunțiș care-mi poate înveseli ziua și sufletul. Cred în frumusețea și valoarea sentimentelor pure și sincere, în gesturile făcute din inimă, în cuvintele pline de însemnătate. Îmi place să mă înconjor numai de oameni optimiști, calzi, generoși, visători, aidoma mie. Nu mi-e teamă să recunosc că uneori mi-e teamă. De singurătate, de minciuni, de răutate, de răceală, de întuneric , de lipsa curajului, de ziua de mâine. Dar, tot ce am trăit până acum, tot ce am văzut, tot ce am simțit au trezit în mine o poftă insațiabilă de viață, de fericire, de împlinire. Nu trece o zi fără ca eu să nu mă simt recunoscătoare pentru miile de binecuvântări din viața mea, pentru sutele de minuni și experiențe care m-au schimbat în persoana care sunt astăzi. Ador să scriu, nu are importanță ora sau locul ci ceea ce simt în momentul acela. Fiecare greșeală, fiecare pas , fiecare decizie luată mi-au maturizat gândurile și sentimentele. Scriu din dragoste pentru viață, scriu pentru mine, scriu pentru fiecare om care se regăsește în rândurile mele. Scriu pentru a-mi alina sufletul, pentru a-mi ușura conștiința și nu în ultimul rând scriu pentru trecut, prezent și viitor. Un fel de amintire , un dar prețios pe care mi-l ofer mie peste ani. Acest blog nu este un jurnal online , ci mai degrabă un locşor pentru gândurile şi elucubraţiile mele.
Acest articol a fost publicat în PR Online și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

